18.01.23. Vilgāles sākumskolas 4.- 6. klases skolēni devās uz Ventspils zinātnes centru VIZIUM, kur piedalījās nodarbībās - " Digitālā foto darbnīca" un " Datoranimācijas darbnīca". Skolēni apguva prasmes internetvietnē, kur veidoja savus attlēlus. Otrajā nodarbībā katrs veidoja savu 3D hologrammu, kuru pēc tam varēja projicēt gan datorā, gan telefonā.
Dūnu mākoņos enģeļi šūpojas,
Par līksmām sirdīm tie priecājas,
Svētkos lai visiem labs ir prāts,
Mīlestība - Tu mūsu sirdīs nāc!
Vilgāles sākumskolas bērni un skolotāji ieskandina Ziemassvētku gaidīšanas prieku ar dzejoļiem, muzikāliem priekšnesumiem un ludziņām.
Pēc sirsnigā pasākuma devāmies iepriecināt arī Vilgāles un Snēpeles vientuļos vecos ļaužus, lai arī viņiem šie svētki ir nedaudz siltāki, nedaudz īpašāki, nedaudz gaišāki.
Ar īpašu un mīļu sajūtu pie sirds, atcerējāmies un atzīmējām Lāčplēša dienu Vilgāles sākumskolā. Skatījāmies vēstures faktus, brīvības cīņas, dziedājām Latvijai īpašas dziesmas un veidojām Latvijas karoga simbola nozīmītes.
Pusdienas laikā devāmies uz Kuldīgu vērot un praktiski piedalīties Nacionālo bruņoto spēku, Jaunsardzes un Iekšlietu ministrijas struktūrvienību ekipējuma un tehnikas prezentācijā.
Vilgāles skolas1.-6. klases skolēni ar iniciatīvas "Latvijas skolas soma" atbalstu devās uz Aizputes novadpētniecības muzeju un aizrautīgi piedalījās praktiskās nodarbībās "No vecmāmiņas recepšu klades: senie ēšanas paradumi un ēdienu gatavošanas veidi" un "Zīmes un simboli līgavas pūra lādē."
Ir svētki, skolotāj, un Tu
Reiz rokas gādīgās nu vari salikt klēpī
Un pavasara saulē pasapņot, un aizmirst par
To paguruma mirkli, ko no visiem slēpi.
Pagājušajā nedēļā, skolā svinējām skolotāju dienu.
Lielākās klases izmēģināja, kā tad būt skolotājam, vadot stundas jaunākajām klasēm.
Dienas vidū pulcējāmies uz sirsnīgu kopā būšanu, kur ar koncertu, dzejoļiem un mīļiem apsveikumiem bērni sveica savas skolotājas!
Pirmdien, 27.septembrī, Vilgāles sākumskolas 4.-6.klšu skolēni tikās ar vides izglītības eksperti Sniedzi Viši, lai uzzinātu par fosfora un slāpekļa lietošanas kaitīgo ietekmi uz ezeru ekosistēmām un iespējām to ierobežot. Noskatoties īsfilmiņu, skolēni uzzināja, kas ir eitrofikācijas process. Nodarbības noslēgumā bērniem bija iespēja ar pH strēmelītēm izmērīt dažādu ūdens paraugu pH līmeni.